Пошуковий запит: (<.>A=Mohammad A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Mohammad Alhawawsha A comparison of the E-government system architecture in Jordan with the E-government system of the United States [Електронний ресурс] / Alhawawsha Mohammad // Technology audit and production reserves. - 2017. - № 2(2). - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_2(2)__4
|
2. |
Mohammad Alhawawsha Developing of the e-government system based on Java for online voting [Електронний ресурс] / Alhawawsha Mohammad // Technology audit and production reserves. - 2017. - № 3(2). - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_3(2)__3
|
3. |
Mohammad A. S. A. The extent to which balance score card is used in aviationsector (An Empirical Study on Royal Jordanian Airlines) [Електронний ресурс] / A. S. A. Mohammad // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2018. - Вип. 284. - С. 40-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2018_284_7
|
4. |
Mohammad Ali Zohourian Statistical Comparison of piracy and armed robbery with emphasis on the South China Sea - Malacca Strait and the Persian Gulf - Strait of Hormuz [Електронний ресурс] / Ali Zohourian Mohammad // Право і Безпека. - 2019. - № 4. - С. 71-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2019_4_12
|
5. |
Mohammad Adhitya Experimental analysis in the test rig to detect temperature at the surface disc brake rotor using rubbing thermocouple [Електронний ресурс] / Adhitya Mohammad, Siregar Rolan, A Sumarsono Danardono, Nazaruddin Nazaruddin, Heryana Ghany, Prasetya Sonki, Zainuri Fuad // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 2(5). - С. 6-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_2(5)__2
|
6. |
Mohammad A. The Impact of Digital Marketing Success on Customer Loyalty [Електронний ресурс] / A. Mohammad // Marketing and management of innovations. - 2022. - № 3. - С. 103-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2022_3_11
|
7. |
Aityassine F. L. Y. The effect of Digital Marketing Strategy on Customer and Organizational Outcomes [Електронний ресурс] / F. L. Y. Aityassine, M. M. Al-Ajlouni, A. Mohammad // Marketing and management of innovations. - 2022. - № 4. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2022_4_7
|
8. |
Hello K. Solid Melamine Sulfate for Schiff Base Synthesis [Електронний ресурс] / K. Hello, A. Mohammad, H. Ali // Chemistry & Chemical Technology. - 2019. - Vol. 13, № 2. - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chemistry_2019_13_2_12
|
9. |
Mohammad A. B. I. Breast implants malposition prevention after aesthetic augmentation mammoplasty [Електронний ресурс] / A. B. I. Mohammad, Y. Susak // ScienceRise. Medical Science. - 2023. - № 5. - С. 4–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcsrm_2023_5_3
|